GENESIS G90 CAMPAIGN

DISCIPLINESㅣINTERIOR
TYPOLOGYㅣRETAIL
DURATIONㅣ2021/11
LOCATIONㅣGANGNAM, SEOUL, KR
CLIENTㅣGENESIS
STATUSㅣDESIGN PROPOSAL
SIZEㅣ450M2

DIRECTINGㅣ
KYUNGSIK PARK
DESIGNㅣ
WONKYOUNG KIM
관습을 벗어나 새로운 방식의 삶을 추구하며 끊임없이 더 나은 나, 세상을 위해 나아가는 정신을 가지고 있는 나만를 위한 G90. 
공간의 분위기와 다양한 경험기반의 프로그램을 통해 G90이 나만을 위해 탄생한 무엇임을 느끼게 만드는 공간을 만드는 것이 목표입니다. 성공한 진보적 고객들의 차에 대한 어릴적 동심을 예술적 미디어 아트웍을 통해 현재 고객과 연결합니다. G90 제네시스 심볼을 공예적으로 조형화하여 동심의 위트를 만들었습니다.

G90 for me who is constantly better and has a spirit of moving forward for the world, pursuing a new way of life beyond custom. Through the atmosphere of space and various experience-based programs, The goal is to create a space that makes G90 feel like it was born only for me. Connect the childhood innocence of successful progressive customers' cars with current customers through artistic media artwork. The G90 Genesis symbol is craftily shaped to create a wit of innocence.